5/5 - (18 امتیاز)

دربارهٔ لیفت سینه، پروتز سینه و ماموپلاستی بیشتر بدانید

بسیاری از شما ماه‌رویان عزیز از تفاوت‌های بین لیفت، پروتز سینه و ماموپلاستی آگاه نیستید. این سه عمل کاملاً با یکدیگر متفاوت بوده و هر کدام مناسب با نیاز خاصی است. در ادامه می‌خواهیم به تفاوت‌ها و شباهت‌های بین لیفت سینه، پروتز سینه و ماموپلاستی بپردازیم. پس با ما همراه باشید.  در ابتدا باید بدانید هر کدام از این عمل‌های زیبایی چه کاری برای زیبایی سینه‌ها انجام می‌دهند. سپس پس از شناخت نوع عمل، باتوجه‌به نیازتان به پزشک متخصص مربوطه مراجعه کنید و مشاورهٔ قبل از عمل دریافت کنید.

لیفت سینه

در لیفت سینه تنها افتادگی سینه‌ها برطرف می‌شود و کاهش و افزایش حجم در این عمل اتفاق نمی‌افتد. درنتیجه در این عمل سایز سینه‌ها به‌هیچ‌عنوان تغییر نخواهند کرد. در واقع در این عمل سینه‌ها خوش‌فرم شده و ممکن است در صورت نیاز جای نوک سینه هم تغییر داده می‌شود. هزینه لیفت سینه به عوامل مختلفی از جمله میزان تخصص پزشک، مکان انجام عمل، هزینه بیهوشی، آزمایش‌ها و داروها بستگی دارد.

درنتیجه برای اطلاع از قیمت دقیق بهتر است از پزشک موردنظرتان سؤال کنید. عمل لیفت سینه با بیهوشی عمومی انجام می‌شود. در این عمل سه مدل برش وجود دارد که پزشک متناسب با بدن و خواستهٔ بیمار یکی از آن سه روش را برای انجام عمل انتخاب می‌کند. باید بدانید که بخیه‌هایی که پزشک برای این عمل می‌زند همگی با نخ‌های جذبی است و نیازی به مراجعهٔ مجدد برای کشیدن بخیه‌ها نیست.

هزینه لیفت سینه کلینیک زیبایی دنیز

در این عمل هم مانند سایر عمل‌ها جای بخیه باقی می‌ماند که پس از عمل طبق دستور پزشک با زدن پماد می‌توانید آن را از بین ببرید. برای حفظ ماندگاری لیفت سینه بهتر است که از تغییرات وزنی جلوگیری کنید. چاق و لاغرشدن سبب افتادگی و شل‌شدن مجدد سینه‌ها می‌شود. از طرفی اگر در آینده قصد بچه‌دارشدن دارید بهتر است که این عمل را بعد از دوران بارداری و شیردهی انجام دهید. چرا که بعد از بارداری و دوران شیردهی ممکن است سینه‌ها کمی تغییر شکل دهند.

پروتز سینه

پروتز سینه تنها باعث افزایش حجم سینه می‌شود و افتادگی و کاهش حجم در این عمل اتفاق نخواهد افتاد. حال سؤالی که برای بسیاری از شما عزیزان پیش می‌آید این است که آیا می‌توان عمل لیف سینه و پروتز سینه را با هم انجام داد یا خیر؟ در جواب به این سؤال باید بگوییم که بله امکان انجام این دو عمل به‌صورت هم‌زمان امکان‌پذیر است  و شما عزیزان می‌توانید افتادگی و حجم سینه‌هایتان را در یک جراحی بهبود ببخشید. برای انجام پروتز سینه نیز عمل بیهوشی عمومی انجام می‌شود. در این عمل مانند لیفت سینه، متخصص برای افزایش سایز سینه می‌تواند از سه نوع برش استفاده کند.

انتخاب نوع برش توسط متخصص باتوجه‌به شرایط سینه و خواسته‌های بیمار تعیین می‌گردد. پروتزها هم برای بزرگ کردن و هم برای ایجاد تقارن برای سینه‌ها قابل‌استفاده است. حجم و شکل پروتزهای مختلف با یکدیگر متفاوت است. درنتیجه برای انتخاب نوع و حجم پروتز حتماً باید با پزشک متخصص خود مشورت کنید تا پروتزی برای شما انجام شود که تمام خواسته و نیازهای شما را برطرف کند. تنها در این صورت است که نتیجهٔ عمل برای شما رضایت‌بخش خواهد بود.

عمل پروتز سينه کلینیک زیبایی دنیز

ماموپلاستی

درصورتی‌که شما سینه‌های بزرگ و افتاده‌ای دارید و از حجم زیاد سینه‌ها، از مشکل گردن درد و یا بی‌حسی انگشتان رنج می‌برید، بهتر است تا در مورد عمل ماموپلاستی بیشتر بدانید. در ماموپلاستی کاهش حجم سینه به همراه فرم دهی انجام می‌شود و نتیجه برای بیمار بسیار رضایت‌بخش است. چراکه بعد از عمل سینه‌ها علاوه بر داشتن سایز مناسب، خوش‌فرم و زیبا نیز خواهند شد. در ماموپلاستی شما می‌توانید ایرادهایی مانند عدم تقارن سینه‌ها، بزرگ‌بودن سینه و افتادگی را رفع نمایید. افرادی که از بزرگی سینه‌های خود راضی نیستند و یا در کارهای روزانه دچار مشکل هستند، می‌توانند این عمل را انجام دهند.

بسیاری از شما عزیزان می‌پرسید که برای انجام این عمل محدودیت سنی وجود دارد یا خیر؟ برای پاسخ به این سؤال بهتر است بدانید که برای انجام عمل زیبایی سینه بهتر است تا 18 سالگی صبر کنید تا به طور کامل دوران بلوغ و رشد سینه‌ها به اتمام برسد. بعد از آن می‌توانید هر زمان برای انجام عمل اقدام نمایید. پیشنهاد کلینیک زیبایی دنیز به شما عزیزان این است که این عمل را پس از بارداری و دوران شیردهی انجام دهید تا نتیجه ماندگارتر و مطلوب‌تر باشد.

چراکه در دوران بارداری و شیردهی به دلیل شرایط فیزیکی، تغییرات حجمی در سینه اتفاق می‌افتد که می‌تواند فرم سینه را تغییر دهد. لازم به ذکر است که اگر قصد عمل زیبایی سینه دارید حتماً قبل از گرفتن نوبت تمام شرایط خود را برای متخصص ذکر نمایید تا پزشک به‌خوبی شما را راهنمایی کند. لازم به ذکر است که اگر وزن زیادی دارید و می‌خواهید کاهش وزن داشته باشید بهتر است که پیش از عمل کوچک‌کردن سینه، وزن خود را کم کنید.

عمل ماموپلاستی کلینیک زیبایی دنیز

دوران نقاهت عمل‌های زیبایی سینه

میزان کبودی، ورم و التهاب در لیفت سینه و ماموپلاستی مشابه به یکدیگر است. در این دو عمل درصورتی‌که جابه‌جایی نوک سینه انجام شود، باید از برش‌های سینه به میزان بیشتری مراقبت کرد و دوران نقاهت نیز افزایش می‌یابد. درصورتی‌که لیفت به همراه عمل پروتز سينه انجام شود دوران نقاهت کمی طولانی خواهد بود. اما اگر تنها لیفت انجام شود سرعت بهبود سریع‌تر است. شاید برای شما سؤال پیش بیاید که درد لیفت سینه بیشتر است یا ماموپلاستی؟

در ماموپلاستی به دلیل اینکه حجم جراحی به نسبت لیفت بیشتر است، درد آن نیز بیشتر خواهد بود. اما لازم به نگرانی نیست چرا که این درد با خوردن مسکن‌های تجویز شده توسط پزشک قابل‌حل است. از طرفی باتوجه‌به اینکه ماموپلاستی به نسبت لیفت سینه عمل سنگین‌تری است، هزینه ماموپلاستی به نسبت لیفت سینه گران‌تر خواهد بود.

برای گرفتن نوبت و مشاورهٔ رایگان می‌توانید با شماره تماس‌های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید. پزشکان متخصص ما در کلینیک زیبایی دنیز هر روز در خدمت شما عزیزان هستند تا برای عمل‌های زیبایی شما را راهنمایی کنند تا بهترین نتیجه را از عمل خود بگیرید. در کلینیک زیبایی دنیز شما عزیزان می‌توانید در کمترین زمان ممکن عمل زیبایی خود را انجام دهید و با ما تجربه‌ای فوق‌العاده‌ای داشته باشید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.