4.8/5 - (29 امتیاز)

آشنایی با ویژگی های بینی گوشتی و استخوانی

بینی استخوانی چیست؟

بینی استخوانی یکی از انواع بینی می‎باشد که به دلیل داشتن پوست بسیار نازک و بدون بافت یکی از بهترین انواع بینی برای انجام عمل زیبایی بینی بوده است. با توجه به این موضوع همواره عمل بینی استخوانی نیمه فانتزی و دیگر انواع آن با نتیجه دلخواه به اتمام خواهند رسید. در این نوع بینی غضروف به شکلی مطلوب و مناسب ایجاد شده است. این موضوع سبب شده تا در بینی استخوانی نیازی به پیوند غضروف و یا استفاده از غضروف مصنوعی نباشد. در بیشتر افراد که دارای بینی استخوانی هستند یک انحراف ناچیز وجود دارد که به راحتی توسط پزشک جراح برطرف خواهد شد.

عمل بینی طبیعی زنانه کلینیک زیبایی دنیز3

علل انجام عمل زیبایی بینی

یکی از مهمترین دلایلی که بسیاری از ماه‌رویان اقدام به انجام عمل بینی می‎کنند افزایش چشمگیر زیبایی پس عمل زیبایی بینی بوده است. البته انجام عمل زیبایی بینی مزایای دیگری را به همراه خواهد داشت که در ادامه به آنها اشاره می‎کنیم. اصلاح فرم بینی و رسیدن به فرم استاندارد و دلخواه، افزایش زیبایی چهره و جذابیت ظاهری، امکان اصلاح افتادگی و انحراف بینی، بهبود تنفس در صورت انحراف بینی و یا وجود مشکلات تیغه بینی، افزایش جذابیت اجزای دیگر چهره مانند چشم‎ها و لب برخی از مزایای انجام جراحی بینی می‎باشند. توجه داشته باشید در برخی مواقع عمل بینی برای رفع پولیپ بینی و یا انحراف بینی صورت می‎پذیرد. در این صورت نیز بهبود تنفس و رفع مشکلاتی چون خروپف، آپنه خواب و خوابیدن با دهان باز انگیزه فوق‎العاده‎ای برای انجام جراحی بینی خواهد بود.

عمل بینی طبیعی زنانه کلینیک زیبایی دنیز2

همانطور که گفته شد بینی استخوانی و انجام عمل زیبایی برروی این نوع بینی یکی از رایج‎ترین انواع عمل زیبایی بینی می‎باشد. تکرار و تمرین زیاد پزشکان جراح در جراحی این نوع بینی سبب شده تا بیشتر آنها از تخصص و تجربه کافی برای انجام عمل این نوع بینی برخوردار باشند. اما گاهی جراحی توسط پزشکان کم تجربه انجام می‎گیرید که عوارضی را به همراه دارد. مشاهده خونریزی پس از انجام عمل، عفونت ناشی از رعایت نشدن موارد بهداشتی، پانسمان و یا مصرف داروهای آنتی بیوتیک، ایجاد اختلال در تنفس از بینی در زمان خواب تنها برخی از عوارض درست انجام نشدن این عمل زیبایی می‎باشند.

بینی گوشتی چیست؟

یکی از انواع بینی است که داشتن پوسته ضخیم مهم‌ترین ویژگی آن بوده است. در این نوع بینی غضروف‎های ضعیفی وجود دارند. گاها پس از انجام عمل بینی گوشتی مردانه ممکن است بنابه‌درخواست و حساس‌بودن بیمار نیاز باشد تا یک عمل ترمیمی نیز صورت بگیرد. در گذشته انجام عمل زیبایی بر روی بینی گوشتی با انواع مختلفی از چالش‎ها روبرو بوده است که به لطف ارتقا تکنولوژی و افزایش تخصص و علم جراحان امروزه عمل زیبایی بر روی این نوع بینی به راحت‎ترین شکل ممکن انجام می‎شود. یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید قبل از انجام عمل صورت بگیرد تشخیص نوع بینی توسط پزشک متخصص بوده است. برای تشخیص نوع بینی انواع مختلفی از روش‎ها و معیارها وجود دارد که با استفاده از آنها پزشکان قادر خواهند بود نوع بینی را مشخص کنند که گوشتی هستند یا خیر.

عمل بینی استخوانی نیمه فانتزی کلینیک زیبایی دنیز

باتوجه‌به نظریات پزشکان در خصوص انجام این نوع عمل زیبایی، نمی‎توان روش‎های خاصی را برای انجام عمل بینی گوشتی در نظر گرفت. بااین‌حال جراحی زیبایی بینی را به دودسته کلی عمل باز و عمل بسته تقسیم می‎کنند. البته در برخی از موارد صحبت از عمل زیبایی بینی با استفاده از لیزر خواهد شد. این روش یک روش ناکارآمد برای انجام جراحی است که در برخی مواقع ممکن است شکل بینی از حالت اولیه خود نیز بدتر شود.

عمل بینی طبیعی زنانه کلینیک زیبایی دنیز1

استفاده از لیزر

از لیزر برای شکل‌دهی بینی استفاده خواهد شد. توجه داشته باشید انجام عمل بینی با لیزر تنها جنبه تبلیغاتی داشته و هزینه زیادی را به زیبا جو تحمیل خواهد کرد. یک جراح زیبایی متخصص و باتجربه در عمل رینوپلاستی بر روی بینی گوشتی، با استفاده از تقویت غضروف، شکل بینی را اصلاح می‌کند تا به نتیجه دلخواه برسد. در برخی مواقع بعد از عمل در بینی کورتون تزریق خواهد شد. این نوع تزریق در جهت کاهش میزان تورم بینی پس از جراحی صورت می‎گیرد. درصورتی‌که استحکامات بینی در حین جراحی از بین برود بینی گوشتی پس از عمل جراحی دچار افتادگی خواهد شد. در صورت مراجعه به پزشک متخصص و باتجربه بدون شک برای شما مشکلی به وجود نخواهد آمد.

عمل بینی گوشتی مردانه کلینیک زیبایی دنیز

عمل بینی طبیعی چیست؟

افراد برای انجام عمل بینی دلایل مختلفی دارند. داشتن مشکل تنفسی می‎تواند یکی از مهم‌ترین دلایلی باشد که افراد تمایل به انجام عمل بینی داشته باشند. در زمان انجام عمل بینی طبیعی زنانه و مردانه مراجعه‌کننده برای ایجاد تغییری کوچک و حل مشکل پزشکی خود به متخصص زیبایی مراجعه خواهد کرد. باتوجه‌به این موضوع در این نوع جراحی تغییر محسوسی در ظاهر بینی ایجاد نخواهد شد. توجه داشته باشید در جراحی بینی طبیعی در ساختار پره‎های بینی تغییری انجام نخواهد شد. البته سبک‎های دیگری در جراحی زیبایی بینی وجود دارد که در آنها ظاهر کلی بینی نیز دستخوش تغییر خواهد شد. در این نوع جراحی مراجعه‌کننده به دنبال تغییرات کلی است. در تمامی موارد عمل بینی می‎توان تغییرات را با عکس بینی شاهد بود. توجه داشته باشید در صورت مراجعه به پزشکان متخصص و باتجربه می‎توانید از هر دو سبک جراحی بهره‎مند شوید.

عمل بینی طبیعی زنانه کلینیک زیبایی دنیز

برای انجام جراحی بینی دو روش وجود دارد. روش بیهوشی کامل یا استفاده از بی‎حسی موضعی. هر کدام از این روش‎ها باتوجه‌به شرایط جسمانی بیمار و نظر پزشک متخصص صورت مورداستفاده قرار خواهد گرفت. امروزه بسیاری از جراحی‎ها در کلینیک زیبایی انجام خواهد شد. این موضوع سبب خواهد شد تا دیگر نیازی به بستری‌شدن مراجعه‌کننده پس از جراحی نباشد. در زمان انجام عمل بینی طبیعی نیاز است تا به نکاتی توجه شود که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد. حفظ تقارن و طبیعی بودن پره‎های بینی، حفظ اندازه طبیعی سوراخ‎های بینی، رعایت سایز طبیعی بینی، عدم مصرف داروهای منعقدکننده خون، استفاده‌نکردن از سیگار حداقل به مدت دو هفته قبل از جراحی، قطع‌کردن مصرف برخی از داروهای خاص با نظر پزشک معالج تنها بخشی از نکاتی هستند که نیاز است در زمان انجام عمل بینی طبیعی به آنها توجه داشته باشید.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط