4.7/5 - (50 امتیاز)

هزینه جراحي كوچك كردن سينه زنان با بيمه تامين اجتماعي

عمل كوچك كردن سينه با بيمه

در تمامی شرکت‌های ارائه دهنده خدمات بیمه، بیمه گذار نیاز است تا سالانه مبلغ مشخصی را پرداخت نماید. در عوض این مبلغ، بیمه گذار تحت پوشش خدمات آن شرکت بیمه قرار خواهد گرفت. آیا عمل كوچك كردن سينه با بيمه امکان پذیر است؟ این سؤال ممکن است برای افراد زیادی ایجاد شده باشد.

نکته قابل توجه در این رابطه آن است که شرکت‌های بیمه تمامی عمل‌ها و درمان‌ها را پوشش نخواهند داد. با توجه به این موضوع، نوعی پوشش بیمه‌ای به نام «بیمه تکمیلی» نیز در اختیار عموم قرار گرفته است. با توجه به میزان حق بیمه واریزی، شرکت‌های بیمه طرح‌های مختلفی را ارائه خواهند کرد. در برخی از این طرح‌ها هزینه عمل كوچك كردن سينه با بيمه به بیمه گذاران پرداخت خواهد شد.

عمل كوچك كردن سينه با بيمه کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی دنیز

اهداف بیمه تکمیلی

امروزه روش‌های مختلفی برای درمان مورد استفاده قرار خواهند گرفت. همین موضوع سبب افزایش چشمگیر هزینه‌ها در این زمینه بوده است. با توجه به این موضوع اهداف اصلی بیمه‌های تکمیلی موارد زیر هستند.

  • افزایش میزان خدمات تحت پوشش بیمه درمانی
  • افزایش میزان تعهدات بیمه‌های درمانی
  • برای شفاف‌سازی عبارات و اصطلاحات درج شده در آیین‌نامه، قوانینی وضع می‌کنند

همانطور که می دانید امروزه بسیاری از افراد به انجام عمل‌های زیبایی روی آورده‌اند باید گفت که بیشتر شرکت‌های بیمه هزینه چنین عمل‌هایی را تحت پوشش قرار نخواهند داد.

با توجه به این نکته، اگر قصد دارید در حین انجام عمل زیبایی از خدمات بیمه استفاده کنید، حتما بررسی کنید که آیا شرایط لازم برای تحت پوشش قرار گرفتن توسط بیمه را دارید یا خیر. استفاده با آرامش خاطر از خدمات بیمه تنها در صورتی امکان‌پذیر است که اعضای بدن شما به درستی کار نکنند و به دیگر اجزای بدنتان آسیب برسانند.

هزینه عمل كوچك كردن سينه با بيمه تامين اجتماعي

در برخی از مواقع بزرگی بیش از اندازه سینه‌ها و وزن بالای آنها فشارهای مضری را به گردن و شانه‌ها وارد خواهد آورد. این فشارها در طولانی مدت سبب بروز ناراحتی‌هایی چون آرتروز در این نواحی خواهد شد. در چنین مواقعی هزینه عمل كوچك كردن سينه با بيمه تامين اجتماعي قابل پرداخت خواهد بود.

نکته قابل توجه این است که حتماً قبل از انجام این عمل زیبایی و درمانی از بیمه نامه تهیه نمایید. در بیشتر موارد بزرگی سینه‌ها سبب تعریق در زیر سینه و بروز سوختگی پوست خواهد شد. در چنین مواردی جراحي كوچك كردن سينه با بيمه تامين اجتماعي امکان پذیر خواهد بود. زیرا جراحان به دلیل وجود دلایل پزشکی، عمل زیبایی را انجام دادند.

هزینه عمل كوچك كردن سينه با بيمه تامين اجتماعي کلینیک زیبایی دنیز

هزینه‌های مورد نیاز برای عمل‌های جراحی و پوشش بیمه

این که بخواهیم هزینه‌های مورد نیاز برای جراحی را تخمین بزنیم با توجه به تغییرات قیمتی که همه ساله ایجاد خواهد شد کاری دشوار است. باید توجه داشته باشید که بیمه‌ها به دو حالت کلی بیمه‌های پایه و بیمه‌های تکمیلی تقسیم خواهند شد. بیمه‌های پایه بخش‌های دولتی، دانشگاهی و تأمین اجتماعی را شامل خواهد شد. همچنین عمل‌های درمانی در همین مراکز انجام خواهد شد.

در بیمه‌های تکمیلی با توجه به سقف پرداختی بیمه، هزینه خدمات دریافتی به بیمه شدگان بازگرداننده خواهد شد. جراحي كوچك كردن سينه با بيمه تنها در صورتی امکان پذیر است که جنبه‌های درمانی داشته باشد و تنها هدف از انجام آن زیبایی نباشد.

انجام جراحی با استفاده از بیمه‌های پایه

برای آن که عمل جراحی مورد نظر شما شامل بیمه شود نیاز است تا در مراکز درمانی دولتی انجام بگیرد. در غیر این صورت هزینه‌ها را باید به شکلی آزاد پرداخت نمایید. البته این امکان وجود دارد تا مدارک مورد نیاز را برای دریافت بخشی از هزینه به دفاتر مربوطه برده تا مورد بررسی قرار بگیرند.

عمل کوچک کردن و کاهش حجم سینه یک عمل زیبایی است که در برخی از موارد جنبه‌های درمانی نیز خواهد داشت. در صورتی که انجام این عمل تنها جنبه زیبایی و غیردرمانی داشته باشد هزینه آن تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار نخواهد گرفت. برای آگاهی از این موضوع که هزینه عمل ماموپلاستی چقدره نیاز است تا با پزشک جراح خود مشورت کنید. پزشک با بررسی برخی فاکتورها قیمت دقیق این عمل زیبایی را محاسبه خواهد کرد. ممکن است این سؤال برای شما ایجاد شده باشد که آیا هزینه این عمل زیبایی توسط بیمه‌های تکمیلی پرداخت خواهد شد یا خیر؟

در پاسخ به این سؤال باید به این نکته توجه داشت که اکثر برنامه‌های ارائه شده در بیمه‌های درمانی، هزینه‌های انجام خدمات زیبایی را پوشش نمی‌دهند. جراحی کوچک کردن سینه نیز اگر دلیل پزشکی نداشته باشد به احتمال زیاد شامل خدمات بیمه نخواهد بود. با توجه به این موضوع قبل از انجام این عمل زیبایی بهتر است مفاد بیمه نامه خود را به شکلی دقیق مورد بررسی قرار دهید. در برخی موارد با توجه به نوع عمل و هزینه کلی پرداخت شده درصد مشخصی توسط شرکت‌های بیمه تکمیلی و خصوصی به شما پرداخت خواهد شد.

هزینه عمل ماموپلاستی کلینیک زیبایی دنیز1

جراحي كوچك كردن سينه با بيمه تامين اجتماعي

توجه داشته باشید در صورتی که قصد داشته باشید جراحي كوچك كردن سينه با بيمه تامين اجتماعي انجام پذیرد نیاز است به مراکزی مراجعه کنید که تحت نظر این بیمه در حال فعالیت هستند. با توجه به این که این نوع عمل بیشتر برای افزایش زیبایی انجام می‌شود تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار نخواهد گرفت. البته در صورتی که جراحی کوچک کردن سینه بنا به دلایل پزشکی انجام بگیرد نیاز است تا توسط کارشناسان بیمه مورد بررسی قرار بگیرد تا هزینه‌های آن توسط شرکت بیمه پرداخت شود.

هزینه عمل ماموپلاستی کلینیک زیبایی دنیز2

استفاده از بیمه تکمیلی

بیشتر بیمه‌های تکمیلی که در ایران مشغول به ارائه خدمات بیمه هستند برای انجام عمل‌های زیبایی هزینه‌ای پرداخت نخواهند کرد. در صورتی که عمل کوچک کردن سینه صرفاً برای زیبایی صورت بگیرد تحت پوشش خدمات بیمه‌های تکمیلی قرار نخواهد گرفت. البته در مواردی ممکن است جراحي كوچك كردن سينه با بيمه تامين اجتماعي یا دیگر انواع بیمه تکمیلی تحت پوشش بیمه قرار گرفته باشد. در اینصورت بخشی از هزینه‌های این عمل جراحی به مراجعه کننده پرداخت می شود. در صورتی که تحت پوشش بیمه‌های تکمیلی هستید بهتر است قبل از انجام این عمل زیبایی به یکی از نمایندگی‌های بیمه خود مراجعه کرده و در خصوص پرداخت هزینه‌های این عمل زیبایی با آنها مشورت کنید.

بدون داشتن بیمه

در صورتی که جراحي كوچك كردن سينه با بيمه تامين اجتماعي انجام بگیرد ممکن است برخی از هزینه‌های آن به بیمه شده پرداخت شود. باید توجه داشته باشید که هزینه ماموپلاستی با بیمه، با توجه به نوع بیمه و شرح وظایف آن تعیین خواهد شد. در صورتی که تحت پوشش بیمه‌های درمانی و تکمیلی نیستید تمامی هزینه‌های عمل زیبایی کوچک کردن سینه برعهده شما بوده و هزینه‌های به شکل آزاد محاسبه خواهد شد.

برای آگاهی از هزینه عمل لیفت سینه۱۴۰۲ بهتر است تا پس از انتخاب پزشک جراح مورد نظر به وی مراجعه کرده تا از هزینه کامل این عمل زیبایی آگاهی پیدا نمایید. انتخاب پزشک می‌تواند در هزینه نهایی این عمل زیبایی تأثیر بسزایی داشته باشد. هرچه میزان تجربه پزشک جراح در این زمینه بیشتر باشد بدون شک دستمزد وی نیز بیشتر خواهد بود. نکته قابل توجه این است که مهارت پزشک تأثیر مستقیمی در نتیجه عمل کوچک کردن سینه خواهد داشت. پیشنهاد می‌شود به دنبال پزشک جراح پلاستیک که از دانش و مهارت کافی برخوردار است، باشید که از روش‌های مدرن برای انجام این عمل زیبایی استفاده می‌کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.